Dobrý den, vítejte u PP Counselling, dodavatele komplexního řešení v IT.

 

Ústředny

Alcatel OmniPCX Office

Jedna z nejdokonalejších ústředen současnosti. Oproti konkurenčním modelům nabízí v základu širokou paletu funkcí jako je integrovaný záznamník, software, s nímž budete zvedat hovory prostřednictvím počítače a plnou podporu IP přenosů.

Modely řady e-Business navíc nabízejí jednoduché řešení pro zabezpečený, širokopásmový přístup k internetu, mají integrovaný mailserver a umožňují vzdálený přístup přes internet.

Malým zákazníkům jsou určeny modely řady Compact Edition, které nabízejí velmi dobrý poměr výkon cena, ale nejsou dále rozšiřovatelné. Nejvyšší modelová řada pak nabídne až 236 linek.

  • ARS - vybírání nejlevnější sítě
  • Inteligentní směrování příchozích volání
  • Automatická spojovatelka
  • Call centrum
  • ...

IP Star

Telefonní ústředna založená na bázi počítačového serveru se speciálními periferiemi a softwarem. Postavená na nejmodernější IP technologii spořící náklady při komunikaci mezi různými pobočkami, umožňující telefonování s využitím počítače a v případě potřeby přenos hovoru po internetu či jiné datové síti. V základu nabízí funkce, které jsou u ostatních funkcí za příplatek, vše je pouze otázkou nastavení a aktivování.

Ústředna rovněž může plnit funkci počítačového serveru a tvoří tak cenově výhodné řešení pro malé a střední firmy. Není vhodná jako přímá náhrada telefonní ústředny s velkým počtem analogových linek. Převody mezi IP a analogovým přenosem cenu ústředny zvyšují.

Vlastnosti

  • Hlasová pošta - limitovaná pouze velikostí disku (min. 5 hodin)
  • Inteligentní směrování příchozích volání
  • Automatická spojovatelka
  • Detailní statistiky volání
  • CTI - počítačová telefonie - je možné volat z libovolného počítače se softwarovým telefonem
  • Plně podporuje volání přes poskytovatele VoIP služeb /telefonování přes internet s výrazně nižším cenou/
  • Řešení vnitřních linek IP technologií - lze připojit IP telefon
  • IVR - Hlasový systém pro odbavování příchozích volajících (např. stiskněte "1" pro přepojení na obchodníka, stiskněte "2" pro přepojení na servis)
  • Call centrum - efektivní odbavování příchozích volání. Sledování jednotlivých operátorů, přihlášení do skupiny, pravidla distribuce volání.
  • Ústředna nativně nepodporuje přesměrování faxových volání, nelze proto na vnitřní linky neomezeně připojovat fax.
  • K ústředně nelze připojit systémové telefony s možností zobrazení obsazenosti linek
  • ...

©2006 Všechna práva vyhrazena Petr Pavlík Counselling